Thursday 27 October 2011

fuhh mak aih letih aku jenjalan ari nih meredah lautan manusia kat penang tu maybe sebab hari minggu kod kan tatau laa ape na jadi ngan manusia skrang sibuk memanjang kejar hal duniawi termasuk aku la tu kan? as a student bizy aku still terkawal even do sometimes rasa macam nak pecah kepala melayan kerenah manusia sekeliling.

okey stop bout it letih nak buad intro pepanjang nak letak gambo pon tak edit lagi tamao laa readers tengok muka aku yang giler punye serabut tukan ala moreover aku tak suka menonjolkan diri sangat laa hahaha perasan okey la aku update blog aku hari ni bukn nak citer pasal penang yang cantik giler tu tapi nak tegur sikit sikap boys yang tak thu camne nak hormat gurlz or women out there
tolong laa jangan pangil pompuan macam takde maruah suka suki kau je mai duduk bertenggek kat hand land dekat sit gurl kalau dalam bas (kalau penuh maybe dikecualikan) lagi 1
 jangan panggil gurl dengan ayat yang tak bape manis di dengar boleh? * perlu ke aku bagitau ape?
aku bukan jenis yang cept melatah kat depan korang la sabar je

korang fikir lA kalau benda tu jadik kat deq korng ke mak korang ke what should u feel huh do i need to say they will feel same as me! coz they are women! wake up guys we don't need ur rude.

No comments:

Post a Comment

 
semua kandungan bertulis adalah hak milik mutlak afie safiyya